ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

+38 (098) 805 8805

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

+38 (098) 805 8805

Відсічний пневмоклапанL-O-X®-Valves, manual operating

Відсічні пневмоклапани L-O-X ® призначені для відключення подачі стисненого повітря та скидання повітря із системи після клапана. Клапани можуть бути замкнені на замок тільки в закритому положенні та використовуються як пристрій скидання тиску відповідно до DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.
Пневмоклапани плавного пуску EEZ-ON ® забезпечують плавне підвищення тиску в системі після запуску, що знижує небезпеку руху циліндрів та механізмів після подачі тиску до системи.

Об'єднані пневмоклапани L-O-X ® /EEZ-ON ® поєднують у собі функцію відсікання подачі повітря та функцію плавного пуску. Дані клапани відповідають нормі DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.

Переваги:● Легко індентифікувати● Замикається лише у закритому положенні● Великий вихлопний порт для швидкого скидання тиску● Пряме керування (тільки два положення)● Просте ручне керування за допомогою червоної ручки● Порт індикації тиску для встановлення в нього спливаючого індикатора або датчика тиску
Технічні характеристики:● Розміри портів від G 1 до G 2-1/2● Температура робочого / навколишнього середовища: від +4°C до +80°C● Робоче середовище: стиснене фільтроване повітря● Робочий тиск від 1 до 14 бар  1. G 1 до G 1-1/2: от 1 до 10 bar. 2. G 1-1/2 до G 2-1/2: от 2 до 10 bar● Ручне керування
Принцип роботи
Клапан відкритийПри витягнутій червоній ручці пілотне повітря надходить у верхню пілотну частину клапана, тисне на основний робочий поршень, й приводить його в рух.Потік повітря спрямовується з вхідного порту у вихідний, причому вихлопний порт закритий.Фіксатор утримує ручку у відкритому положенні. Конструкція ручки запобігає блокуванню клапана в цьому положенні, що забезпечує швидке скидання повітря після клапана у разі потреби.
Клапан закритийПри короткому натисканні на червону ручку у крайнє положення - потік повітря із вхідного порту блокується, а повітря після клапана L-O-X ® скидається через вихлопний порт.Можливість замкнути клапан у закритому положенні за допомогою навісного замка дозволяє безпечно проводити обслуговування машин та обладнання.