ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

+38 (098) 805 8805

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА"

+38 (098) 805 8805

Відсічний пневмоклапанL-O-X®-Valves, Manual Operation

Відсічні пневмоклапани L-O-X ® призначені для відключення подачі стисненого повітря та скидання повітря із системи після клапана. Клапани можуть бути замкнені на замок тільки в закритому положенні та використовуються як пристрій скидання тиску відповідно до DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.
Пневмоклапани плавного пуску EEZ-ON ® забезпечують плавне підвищення тиску в системі після запуску, що знижує небезпеку руху циліндрів та механізмів після подачі тиску до системи.

Об'єднані пневмоклапани L-O-X ® /EEZ-ON ® поєднують у собі функцію відсікання подачі повітря та функцію плавного пуску. Дані клапани відповідають нормі DIN EN ISO 14118 „Безпека машин. Запобігання несподіваному запуску“.

Переваги:● Легко ідентифікувати● Контрольоване зростання тиску запобігає швидкому руху механізмів при запуску● Замикається лише у закритому положенні● Великий вихлопний порт для швидкого скидання тиску● Просте ручне керування за допомогою синьої ручки● Порт індикації тиску для встановлення в нього спливаючого індикатора або датчика тиску
Технічні характеристики:● Розміри портів від G 1 до G 2-1/2● Температури навколишнього/ робочого середовища: від +4°C до +80°C● Робоче середовище: стиснене фільтроване повітря● Робочий тиск: від 2,8 до 10 бар
Принцип роботи
Ручка клапана L-O-X® відкритаПілотне повітря тисне на поршень B, пересуваючи їх у нижнє становище, цим закриваючи вихлопний порт. Пілотне повітря проходить через регулювальну голку, відкриває зворотний клапан і поступово наповнює вихідний порт. У цей час повітря тисне на поршень A.
Досягнення максимального тискуКоли тиск поршні A досягне 50% від вхідного тиску, відбувається повне відкриття поршня C і потік повітря спрямовується з вхідного порту у вихідний.
Ручка клапана L-O-X® закрита.Натискання ручки клапана L-O-X ® перекриває пілотне повітря. Пілотне повітря над поршнями A та B скидається в атмосферу. Поршень A переміщується в нижнє положення і закриває вхідний поршень C. Плаваючий поршень B також переміщається в нижнє положення, відкриваючи пілотний порт, що призводить до скидання повітря із системи після клапана.